Wednesday 29 April 2009

開心

Momo 生日快樂~ >3<
恭喜你加入二字頭大軍 yoyoyo

**

French老師話我篇文寫得好

佢係咁話其他同學篇文錯好多野
我心諗:死la~ 我實錯勁多~
但係最尾我可以從佢口中 receive 個 "good" 字~ 開心死我



I always know what I want and what I need
and the differences between them

我知道我對 language 冇乜天份
只係有比其他方面多少少 ge 堅持 ...

我希望呢份堅持有朝一日可以幫我實現我要做駐外記者ge理想

No comments: