Thursday 30 April 2009

生活

成日都覺得香港人由小學一年班開始到退休果一刻
都冇得好好享受生活 

我地計數計得最叻 搵錢搵得最多
(根據d調查平均來計~ 拋開堅尼系數唔講住)
但係究竟我地係 live to work 定係 work to live?

呀 chung 話佢舊年 summer份工~
weekdays 返 14.75 hrs... 星期六再返多9 hrs ...
一個月賺一萬

咁 暑期工兩三個月就話捱到 je ...
如果返長工都咁搏 三萬蚊我都唔制


但係如果比我做到我想做果份工 ge 話
我可以 "work as if I dont need the money"

生活最理想莫過於有人出糧津貼你 ge 興趣 ...

**

除左語文能力之外~ 體能對記者來講都好重要
所以我已經 join左 physical喇...

不過真係好辛苦 -.-


由於個暑假我淨係接補習唔返full time
我有好多時間可以做 gym + 溫法文 + 準備ielts同普通話試

仲可以有時間自學少少西班牙文同埋去學車

學唔學車好? 定係出年先?
但係出年我又想返 full time -.- (如果任何一間報館肯比機會我的話)

No comments: