Monday 11 May 2009

懷舊

由於買禮物同埋請食飯一定會比呀媽話曬錢
於是我就比利是佢算~
同埋親自下廚~

總覺得節日先來做呢d野太造作
不過點都好啦~ 佢開心就得

**


呢兩日係度睇舊網絡文章~ 聽舊歌
呢d所謂ge "舊" ~ 其實只係指 5-10 年前


果時細個
有人話好憎人成日話 "自己果時細個" ~ 因為只係幾年前
但我覺得成長 ge 速度同年齡唔係成 1:1 ge比例

果時細個~
只係覺得d文章同歌詞好似好到肉
到而家~ 可以將自己ge感受代入去~
我就覺得佢地真係好到肉

但係
同樣係大學生
點解身邊冇人寫得出當年果 d 網絡文章ge味道?

同樣係林夕
點解佢 ge 詞好似突然之間變得冇咁林夕?


唔係我身邊ge人唔夠當年ge大學生勁
亦都唔係林夕退步左


可能係
時代 ge 更替
令人ge情感 變得 "即食" 左


我諗~
再冇人肉麻到寫得出 "太愛以前的印象"

因為驚比人笑

2 comments:

Bestain said...

我覺得F6-F7呢段時間係人既思想大成長既時期
所以話自己中學果陣細個係好ARM-3-HAHA
人的感覺總係會不知不覺間改變
有陣時睇返以前D野 先會知道原來自己以前係咁諗~

Acid said...

EXCATLY~
果然都係好朋友先明我諗乜 -.-