Wednesday 20 May 2009

試後生活

星期一考完最後一科~

就同hallie同connie去左又一城行街
我好耐好耐好耐未正正式式咁行街la~ (即係為行而行浪費時間果種~)

仲食左我推介ge咖哩雞 pizza~
好開心 =v=

**

星期二補法文

個補習老師教得好清楚~ 我走果d堂全部都學返曬~
我諗係因為佢識得用返香港學生學 language 果種方法教~

之後夜晚去法協上堂~
d同學成日問個老師 why why why
個老師就發炆憎話:
why you learn french eh? grammar is grammar~ no why!!
you ask the god eh!! ai ya!! dont ask me~
at least we have rules~ english is so complicated!!
why you use vegetable and some vegetables eh? vegetable is vegetable

-.- 我完全比佢更家炆
唔明就要問ga la咁~ 我地初學炸

**

今日去見工~

等左個老闆個幾鐘~ 一路同其他員工講野同睇資料~
走果刻先知原來佢一直都坐響度 observe緊我
可惜我地唔 match :s
我都係好好 enjoy我 ge summer罷 la~


之後同connie又行街
行銅鑼灣~ 我即刻帶佢去食好野先 (跟得我多人都肥d)
今次去食印度咖哩~
之後又行左勁耐~ 行到腳都 "bei"

不過勁開心~
買左生日禮物比hallie~

**

仲有三個月~
我要諗下辦法令呢個summer過得充實d

No comments: