Tuesday 9 June 2009

麵包

尋晚同好朋友講開搵老公ge問題
(我唔急~ 佢急~ 佢話好仔通常會響大學比人mark曬)
我講笑叫佢mark個醫生襯返自己~

佢話 "感覺" 依然係最重要~
但係多左樣條件~
就係一定要大學生~ 同埋起薪要10k同有得升

佢咁講~ 可能又會比d冇條件ge人鬧佢港女
但係我係覺得完全冇問題ge -.-



我另一個好朋友話~
佢細個諗住嫁個廚師~ 因為佢好鐘意食野~
但大個左~ 諗通左~ 嫁個有錢人想食乜都得啦~


然後我好認真咁諗~ 我都21歲la~
學bestain話齋~ 唔可以再咁任性~ 唔好做錯決定

我將來究竟想要咩生活

1 comment:

Anonymous said...

"佢咁講~ 可能又會比d冇條件ge人鬧佢港女"

You point out the view that people should recognize. It's good to know.