Monday 8 June 2009

My cup of coffee

1999年ge聖誕節點過?
2003年ge暑假發生過咩事?
2008年情人節去左邊?

回憶太多 記性太差
等我記返低做過d咩先



星期三原本諗住等10pm 去食一壽司~
但connie要趕船
咁我地就去左碌num求其食左d野
然後去italian tomato食cake
食得好滿足~ 我真係好鐘意朱古力

送左對耳環比hallie~ 超靚


星期四去左六四集會
之後我地仲有心情去食華姐清湯腩 =.=
勁多人排隊~
打尖唔成功之餘比人打返尖轉頭


星期五返學校交表
昌少同佢個fd jason山長水遠過來紅磡搵我
jason幫我剪d copy果時~
無lala攞住我呀媽張身份證話:華姐?
原來佢之前響我呀媽間公司返暑期工~
世界真係細 -.-


星期六全日補習
豬籠入水~ 但係入埋今個星期就冇得入~
d人放假


星期日又去旺角
今次都係去左碌num
不過唔係頹食~ 食午市放題
每位78蚊+加一服務~
不過幾抵~ 因為有好多野食揀~
而且佢每份ge份量都係正常order ge half size~
所以可以叫多幾種野食
跟住去唱K~ 唱完k又食
買左阿土麵線~ 黑奴癡左線 -.-
一野"不"左勁多辣炸菜落來
成碗唔要得 = =””” 我咁食得辣都頂唔順...
之後去左食鐵板王

買左兩對耳環~


**

呢排得閒得滯~

成日沖咖啡

我想忙d = =

No comments: