Saturday 27 February 2010

只屬於上等人的文物

文物 應該是屬於整個城市的

然而 有種 "文物" 卻只屬於有錢人

不是說它的入場券昂貴得讓窮人卻步

而是 當文物 突然和名店扯上關係的時候

就不是 每個人 都有這種雅興去 "參觀"


1881 - 也許是只屬於 卡地亞 mont blanc等名店的顧客的文物 ...


**

今日突然之間有個韓國遊客同我講韓文...
以為我係佢地ge同鄉 -.-
當佢發現原來我唔識聽佢地果種語言ge時候好失望

hallie話係因為我皮膚白所以累事

但我覺得係佢同monique係度玩相機令人誤會我地係

遊客 囉 -_-

No comments: