Monday 22 February 2010

品味人生

TVB呢幾個星期六晚七點半都會轉播港台製作ge電視節目 <品味人生>
剛過去果一集邀請ge嘉賓係楊瀾 -- 前鳳凰衛視主持人, 而家搞時尚生意

"聽" 呢個節目之前~ 我唔識佢
(因為我唔睇電視...所以屋企開住電視我就"聽")

但當我聽到佢的談吐之後~
(佢成個節目都用純正ge普通話講.. 所以我諗應該唔係香港人)
即刻望左下個screen
然後第一個反應係 - 好有氣質

之後就睇曬成個節目
佢出名 靚 超級有錢 家庭幸福(有兩個小朋友)
但一d都唔作狀

成個節目我最記得係呢兩段對話(大概意思):

1)
主持問: 你當主持很順利~ 為什麼要改行做生意呢?
楊: 我感覺自己好像在吃青春飯~ 人家可以把我捧上來~ 也可以把我拉下去...
所以我選擇(響電視台做主持好順暢果時)先停一停... 到美國進修(master)... 朋友都說我瘋了


2)
主持問: 你覺得你的人生有甚麼遺憾?
楊(諗左一陣): 我覺得人生沒有甚麼可遺憾的~ 沒有一個虧是白吃的~ 因為你的人生就是靠過去的錯誤積累起來的.


好多人可能會話佢成功係因為佢靚/屋企有錢
但其實佢只係出身一般中產家庭
佢成功... 應該係選擇同態度ge關係

如果大家有興趣可以去RTHK個網重溫

No comments: