Thursday 18 February 2010

Indulge myself in books

其實我唔知仲有幾多人睇緊 "故.事"
所以好耐冇update呢度

一個作者寫完一本書
就算唔知讀者睇完之後ge反應
至少 都想知道本書賣唔賣得

不過 我寫ge野
大多都係興之所致 ge code-mixing隨筆 (low language)
又或者係冇標點符號 ge "standard中英文"
放響 facebook 當 notes 都仲合理一d
blog上來... 就只會顯得我個人冇乜格調

**

尋日本來係出去買衫
點知後尾衫買唔成
反而係將 complete sherlock holmes 帶左返來

10年前睇過呢套 "經典" ge中文版
我記得當時同自己講過 - 終有一日我要睇原著...
然後今日發覺~ 並唔係當年想像中咁難...
所以我可以同自己講 - 終有一日我要睇 phantom of the opera ge原著...
唔知洗唔洗等10年呢?

其實推理小說實在難登大雅之堂...
當時英國應該係瘋行 dickens/shakespeare 呢類ge作品
只係唔知點解 conan doyle 突然之間出左名...
之後 sherlock holmes 就變左 "經典"...

情況就好似而家ge Harry Porter一樣
明明就係寫比小朋友睇ge故事書
但竟然可以登上暢銷榜第一位

"世界流行膚淺" -- 呢句話太過份
我未了解到 harry porter ge可讀性
好大可能係因為 膚淺 ge 係我




朋友話我明明話要慳錢但又成日不停入新書
我話因為相比起買書... 去一次旅行貴好多

Reading is a slow way, but the cheapest way for one to get rid of ignorance.

No comments: