Wednesday 17 February 2010

黑咖啡 vs latte

新年難得ge四日假期完左

原來
只要比得起屋租
我係絕對有能耐一個人住的
而且 好享受

由細到大
我都唔係一個依賴ge人
不過有好多時候我都寧願有得依賴
因為 幸福係一件好事

但係
好似我呢種患上嚴重自虐症ge人
一旦比我遇到幸福
我又會不自覺地抗拒

就好似比我遇到raymond呢個超級錫我又前途無限ge人ge時候
我就硬係要挑剔佢不黯世事

"正面" d講係矛盾
"正確" d講係精神分裂

然後
為左解釋我呢種諗法
我睇左唔少書

其中一本話呢種諗法係大多數 2x 歲ge女仔都會經歷ge
之後又灌輸左唔少 "正確" 價值觀比我

例如:
其實幸福 係一件好事

之後我又諗到...
其實唔一定要黑咖啡 先係好咖啡


um...
一個可以嘆住latte返工ge記者
其實好唔錯


幾時結婚? (笑")

2 comments:

Anonymous said...

wooo~你真係即刻update你個blog wor~

Acid said...

你係chung定jenna = =
你地ge口吻好似