Saturday 9 October 2010

The studies of languages and the studies of people

開始左第一堂spanish
呀sir好有趣 西班牙文都好有趣

有趣... 可能係因為 i am new to it
回想起當初學french... 都覺得佢好有趣

但當越學越深 就開始失去左當初果種熱誠
覺得煩 覺得難

然後 幾近放棄 停左一季
係度諗 究竟呢種language係咪真係我當初諗ge咁有用同咁有趣呢

諗完三個月
答案係: 呢種language始終都係我當初鐘意果種language
唔同ge係 我對佢認識深左 冇左當初興奮ge感覺 所以開始對佢挑剔
嫌佢grammar麻煩 嫌佢唔夠多人用 嫌呢樣嫌果樣

但再諗諗 已經擺左兩年effort落去 唔繼續又好浪費
而且 想當初中英文都係咁捱過去 過左覺得難覺得煩果個階段之後
可以play with it ge時候 成功感其實好大

於是 都係比左兩千大銀繼續讀level 8

人其實都係一樣
一開始識左個新朋友
大家都會有好感 (咁當然有好感先會去識佢)
到熟左ge時候自然會知道對方有好多野唔好
呢個時後有兩個選擇
一係接受大家ge不同繼續做朋友 一係變返普通 "識得ge人"

唔同ge係 學language你想幾時停幾時開始返係由自己控制 (學校要考試果d除外)
人同人之間ge關係幾時想生疏幾時想close返係需要互動

由朋友變返做 "識得ge人" 係會可惜
但唔係咁大不了

但如果變做敵人就會好可憐
所以我處理一d已經/將要面臨變化ge關係時往往選擇沉默 + 退避
對得住自己良心 但唔需要blame on others
即使人地要敵視我 我都唔願意還擊

畢竟 出左社會之後 會有大把敵人 =[

No comments: