Tuesday 2 November 2010

再多一點

我知道Pragmatics Essay十萬火急...
但都係想drop篇note先 -.-

語言本來就係發明出來比人去溝通
但我完全唔覺上呢堂係一種 effective communication 囉..

越學越覺得自己詞不達意語無倫次
咩料

人地話哲學家係癲ge
咁語言哲學家(語用學家)一定係癲佬入面ge癲佬!!

唉算啦其實係我自己level未夠理解唔到姐
呻完 -__-

**

一向看文章也好小說也好
都偏好那些用平實的文筆就足以讓人迴腸盪氣的佳作
因此余光中與王維一直是我的最愛

我從來看不起那些用華麗言辭堆砌出來的一類矯揉造作的流行品
對文章 對人 也一樣

凡事力求點到即止
再多一點 便流於煽情
使得自己想吐

因此我寫文章 摘不下A
因為我功力未夠 只有平實 沒有盪氣迴腸

對人 擠不出假面具
也許 這是我最需要學懂的

生存技巧

1 comment:

Anonymous said...

小學雞 你講D野好深。。。
幾時出來打邊爐呀。。。