Sunday 9 October 2011

最想要的禮物

上次同莊員一齊揀過莊禮物比上莊, 我一時之間毫無頭緒
Marc問我, 不如諗下自己最想收到乜野禮物
無功不受祿, 禮物, 我向來都唔隨便收 ---- 食物除外
我覺得人地請我食野請得高興, 係分享快樂, 係double joy, 我樂意接受
至於其他, 我一不好手袋二不好手機三不好手錶四不好手藝,
而住ge用ge著ge食ge我自己負擔得起有餘, 我負擔唔起ge, 你都未必送得起  
對於果D隨口就講得出 "你想要咩? 我買比你" ge男人, I actually dont give a shit
所以我真係諗唔到, 唔通送盒朱古力比上莊咩...
然後我好認真地hea答, 最想要時間
當然, 我送唔到呢樣野比我上莊
最後響呀輝組女的inspire下買左一份我覺得都算說得過去ge禮物,
但到而家仲係束之高閣, 未送出
唔, 實有機會ge
**
至於我想要果份禮物呢?
我想要時間, (題外話: 人人生而平等呢句係空話, 但, 你又唔可以話佢假, 因為我數來數去人人日日都係得24個鐘, 夠曬平等啦, 點送時間比你呀小姐?) 我想要有質素ge時間...
可以的話, buy me a sunday

No comments: