Thursday 13 October 2011

愛自己, 話知你

施政報告出台, 問我收唔收貨, 我都唔知點答.
我收唔收貨有咩用, 唔通佢會改咩?
響呢個冇民主ge社會, 如果有50萬暴民公開集體話唔收貨,
可能會有少少改善ge希望, well, 改少少咁啦... 唔包改完之後你收貨...
(而響理大呢個一人一票ge假民主學生會, 你唔收貨, 人地都係繼續9 up, 改都廢事改..)
靠政府呢個concept比靠男人更滑稽, 而要改變呢個政府, 比要改變一個男人更加難
接受唔到ge, 改變佢, 改變唔到ge, 儲夠彈藥高非遠走罷啦, 錫住自己, 話知你
**
個Title係Daisy Wong的至理名言, 我由09年開始睇佢寫ge野, 雖然有時有D觀點我唔認同, 但大部份時間我都覺得佢串得起.    

No comments: