Tuesday 30 December 2008

無所事事 = =

Film list:
- 畫皮
- 衰鬼上帝
- The Terminal

Book list:
- 神雕俠侶
- Write in style
- 標竿人生

**

一連串 ge 聖誕活動過後~
平靜返落來...
又如常咁做野
但我個學校假期去到 19/1


唔洗補習ge時候~
除左周圍食野同學玩facebook之外
我仲重新睇過 <<記憶像鐵軌一樣長>> 同 <<唐詩>>


然後發現其實我細個真係 "飽讀詩書" =.=
既然而家得閒
又有poly咁大間圖書館比我...
我一於要實行返我ge承諾~


我應承過人一定要睇一套金庸
但係就一推再推...
今次認真:我會響sem break之前睇曬 <<神雕俠侶>>

2 comments:

Anonymous said...

神雕俠侶 =0=
估唔到你會有心機睇-.-""

Acid said...

我估呢本應該最易睇 = =