Sunday 8 March 2009

SMS

我唔明點解咁多情侶會話對方 "死蠢" "樣衰" "野蠻" 同 "冇腦"

然後我問d人:點解你男/女朋友咁多缺點你都仲鐘意佢 ?
佢地就不約而同~ 好 "偉大" 咁話:愛唔需要原因 ................


我最憎


**


以前我會keep SMS ...
因為我覺得係一種回憶

留唔住情感 都可以留低情節

但係後來我發覺
回憶應該係放響心入面~ 而唔係放響張SIM card度

因為 人會將過去ge感情美化
時間耐左 留響心入面ge就只剩低最好果一部份

既然係咁
點解仲要用一d實在ge證據去見證唔開心ge另一部份?


血流成河不等於肝腸寸斷
證據確鑿不等於刻骨銘心 ...



如果係咁
我打blog來做乜 ?!

No comments: